lørdag 21. juni 2014

Toalettmappe

Jeg har forsøkt meg på noe nytt, nemlig en toalettmappe. Planen var å sy noe til min tantes bursdag, men jeg spekulerte lenge på hva det skulle være. Hun er veldig glad i turkis, så valget av farger var klart. Selv har jeg en (kjøpt) toalettmappe som jeg er så fornøyd med, så jeg ville forsøke å sy en med lik fasong.


Innsiden har seks lommer til alle småtingene som ofte blir liggende og slenge på bunnen. 



Toalettmappen er sendt avgårde til en super dame som fyller 50 år i dag. Håper den faller i smak:-)


2 kommentarer:

  1. Så fin og praktisk! Flink du er:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:-) Jeg tror nok jeg kommer til å sy flere talettmapper av denne sorten for jeg liker så godt alle lommene inni..

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...