torsdag 6. mars 2014

Hvor mye er det egentlig plass til i en lomme?

Mye mer enn jeg trodde... Storesøster har fått seg ny genser med stor lomme på magen. Omtrent fem minutter etter overrekkelsen kommer hun gledesstrålende til meg: "Se mamma, så mye jeg får plass til i lomma!"


Kanskje vi endelig har funnet en god samlingsplass for alle "skattene" som ikke hører hjemme noen plass og stort sett ligger og flyter?


 Lomma her er iallfall det rake motstykket til de små stjernelommene jeg laget sist...




Genseren er sydd etter et Ottobremønster som jeg har endret litt på. Jersey med feer er bestilt fra Sydilla. Det falt virkelig i smak hos storesøster, så hun har allerede bestit flere klær i det stoffet... Lilla velour og ribb fra Stoff & Stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...