fredag 21. mars 2014

Mitt fantastiske strykejern

Strykejern er en av de tingene man MÅ ha når man skal sy. Ikke bare trenger jeg det til å stryke stoffene som jeg har vasket før bruk, men det er lurt å bruke det underveis i syprosjektet for å presse sømmene. Og så til slutt, da, særlig hvis man syr med faste stoffer. Da mitt gamle, trofaste strykejern kreperte før jul passet det bra å ønske et nytt, litt mer fancy strykejern til jul:

Bildet er hentet fra nettet.

Heldige jeg som fikk akkurat det jeg ønsket meg. Strykejernet fungerer som en drøm! Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at strykejobben tar en tredjedel av tiden i forhold til det gamle strykejernet. Nå stryker jeg til og med bluser. Jeg pleier vanligvis ikke å handle bluser for jeg gidder ikke stryke dem, men jeg har da noen impulsinnkjøp liggende.... Med dampstasjonen er det gjort på 1-2-3. Og det stryker alle slags stoffer også. Anbefales på det sterkeste hvis man stryker endel. Man svir av et par tusenlapper, men det er det helt klart verdt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...