lørdag 18. januar 2014

Nattpose til baby

Lille nevø trenger en ny nattpose. Han bruker en pose med seler, en babysafe, men den er litt for varm og begynner dessuten å bli litt ødelagt. Etter foreldrenes ønsker har jeg laget en pose som er ganske lik den kjøpte posen, men med tynnere stoff og med glidelås i siden istedet for bak.

 Babysafe nattpose

Festene til selene er ganske langt ned på posen slik at han kan sitte, men ikke reise seg opp i sengen. Jeg hadde ikke mønster, så det ble litt prøving og feiling i forhold til hvordan jeg best kunne sy fast festene, siden jeg så at dette var et svakt punkt på kjøpeposen.

Babysafe pose

Dette må regnes som en prototype med litt små skjønnhetsfeil, men jeg har tenkt at de skal få teste den for å se om diverse forsterkninger osv er solide. Håper den ble som de ønsket:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...