torsdag 5. desember 2013

Barnas kalender

Det gikk noen dager på overtid før jeg fikk fylt opp hele kalenderen. Men storesøster forklarte veslevoksent til lillebror "det kommer flere gaver senere, det gjorde det i fjor..." Så det er ikke akkurat et ukjent fenomen her i huset... Forrige uke var utrolig hektisk med eksamen og arrangering av julemesse i barnehagen, og da det kom til lørdagskvelden og jeg skulle henge opp kalenderen og pakke inn gavene viste det seg at jeg manglet bånd, hadde sydd for få poser og manglet et par gaver... Så jeg mått pent ta turen til Stoff og Stil, samt en liten bytur for å supplere. Kalenderen ble restaurert i fjor og i år har jeg sydd linposer til å henge på. Regner med den blir seende ut omtrent som dette de neste årene også:

Kalenderen ble sydd til meg som barn av min tante. Det er også hun som har sydd de fire første dukkene. Den femte dukken har forsvunnet en eller annen gang, så nissejenta i den siste vogna er kjøpt. Jeg har så mange minner om denne kalenderen, så det er koselig å kunne fortsette å henge den opp til mine egne barn:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...