torsdag 19. desember 2013

Julebakst og vinnere av adventsgaver

Det haster mot jul og som vanlig er det litt for mye å gjøre på litt for få dager. Heldigvis har jeg blitt ganske god til å prioritere. Det blir nok ikke så mange sorter julekaker og julegodis som jeg hadde planlagt (men det blir det aldri). Vi har jo sjokoladefabrikk og bakerier her i byen.... Dette året har jeg fått beskjed av legen at jeg ikke tåler melkeprotein og jeg tåler ikke så mye hvete. Så jeg må eksperimentere med litt annerledes julebakst i år. En av mine julefavoritter er heldigvis både melke- og glutenfrie, nemlig kokosmakroner, og det har jeg bakt i kveld.  



Nå har jeg trukket vinnerne av adventsgavene ved hjelp av Random.org. De heldige vinnerne er:
Punger: gunn_bodilj@hotmail.com
Smekke: Snupperella
Handlenett:  arnhildj"at"phys.ethz.ch
Vinnerne kontaktet og nå venter jeg bare på adresser å sende pakkene til:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...