mandag 9. desember 2013

Giveaway 1: Punger

Siden jeg elsker advent har jeg lyst til å dele ut noen små adventsgleder til mine lesere. Denne uka vil jeg legge ut flere egenprouserte ting som du kan vinne.

I dag legger jeg ut disse to myntpungene:


For å være med i trekningene må du gjøre en eller flere av de følgende tingene:
  • Legge igjen en kommentar under det aktuelle innlegget(1 lodd)
  • Være eller bli følger (medlem) av bloggen (1 lodd)
  • Del på Facebook eller andre sosiale medier (1 lodd)
Husk å skrive inn kommentar under innlegget til den/de tingene du ønsker å være med i trekningen av. Skriv hvor mange lodd du tar (kommentar/følge/dele)

Du kan delta frem til torsdag 19. desember kl 1900. Det er jo hyggelig om gavene kommer frem før jul:-)

6 kommentarer:

  1. Kjempe søte punger og masse ting du lager her på bloggen.
    2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine!! Jeg tar gjerne et lodd :)

    SvarSlett
  3. Så flotte de var! Likte spesielt godt uglepungen :)
    Jeg tar to lodd ;)
    gunn_bodilj@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Disse pungene er mine favoritter! Søte og nusselige:-)Et lodd til meg!:-)
    hilde.isachsen@trms.no

    SvarSlett
  5. Herlige punger! Jeg tar et lodd på dem også. Fortsett det gode arbeidet:-)

    SvarSlett
  6. Supersøte! Eg tar eitt lodd :)
    arnhildj"at"phys.ethz.ch

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...