søndag 6. oktober 2013

Utfordring

Det er gøy å prøve noe nytt. Og det gir iallefall meg mye glede når jeg får det til. Jeg har laget en liten utfordring til meg selv. Når man er nybegynner kan det være lurt å starte i det små... Jeg har funnet fram tutorials som forklarer hvordan man lager forskjellige typer myntpunger.  La dere inspirere av disse kreative bloggerne:

Sy punger
  1. Puffy Pouch fra  PINK PENGUIN
  2. Flex Frame Purse fra WHIMSY LOFT 
  3. Coin Purse fra SEW ME HAPPY 
  4. Whale Coin Purse fra GIGGLES GALORE 
  5. Owl Coin Purse fra A SEWCIAL LIFE 
  6. Heart Shaped Pouch fra DOG UNDER MY DESK

2 kommentarer:

  1. Thank you for including my Whale Coin Purses with all these other great projects! Happy Sewing!

    SvarSlett
    Svar
    1. They are just adorable, so they had to included:-)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...